» ما چگونه پشتیبانی می کنیم؟

ما چگونه پشتیبانی می کنیم؟

مهم ترین مسئله در بحث طراحی یک نرم افزار نظیر وب سایت، پشتیبانی آن است. همانگونه که یک خودرو نیازمند تعمیر و نگهداری است، نرم افزار نیز دارد. راه اندازی یک وب سایت یک مسئله است و نگهداری از آن مسئله ای دیگر. شرکت ۶۱ وب شعار خود را بر محوریت پشتیبانی بنا نهاده است. شعار ما این است : متفاوت در خدمات و پشتیبانی. ما چگونه پشتیبانی می کنیم؟! شرکت ۶۱ وب با صرف ماه ها وقت، یک سیستم برای بحث پشتیبانی مشتریان برنامه نویسی کرده است. در این سیستم از امنیت تا سرریز کردن استایل ها در برنامه های زمانی مشخص روزانه، هفتگی و ماهیانه مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرند و در صورت بروز هر گونه مشکل، بازسازی خواهند شد. در طرح پشتیبانی ۶۱ وب کلیه مشتریان علاوه بر هزینه طراحی وب، ملزم به پرداخت حق پشتیبانی به صورت ماهیانه می باشند. این هزینه ها از ۲۰ هزار تومان در ماه شروع می گردد. در قبال دریافت حق پشتیبانی ما چه خدماتی ارائه می دهیم؟ بگذارید به شما بگوییم که ما متعهد می شویم تا شما آسوده بمانید.

 

  •  بک آپ گیری هر روز
  •  آموزش حضوری در دفتر ۶۱ وب / ۳۰ ساعت در ماه
  •  ۴۰۰ دقیقه آموزش ویدئویی در ماه
  •  تست و بازسازی سرریز شدن استایل ها
  •  تست امنیت و جلوگیری از نفوذ
  •  مشاوره برای افزایش بازدید
  •  مشاوره برای افزایش فروش
  •  تحویل سایت عین روز اول در صورت آسیب جدی
  •  افزایش سرعت سایت در صورت افت سرعت
  •  چک آپ کامل سایت به صورت هفتگی
  •  رفع مشکلات احتمالی مختلف (نامحدود)
  •  رفع مشکلات ایمیل های جدید
  •  مشاوره استارتاپی تخصصی
  •  پشتیبانی تلفنی
  •  پشتیبانی حضوری در دفتر ۶۱ وب / ۲۰ ساعت در ماه
  •  ارائه آموزش در محل کارفرما / ۵ بار درماه
  •  سئو و بهینه سازی پایه
  •  به روز رسانی هسته و ماژول ها
  •  پشتیبانی فنی در تعطیلات
  •  پشتیبانی فنی نیمه شب آنی
  •  پاکسازی دیتابیس از زباله ها

 

لازم به ذکر است که شما بر اساس نوع پلان از خدمات بیشتر یا کمتر استفاده می کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده سیستم اختصاصی پشتیبانی و جزییات پلان ها با ما تماس حاصل فرمایید.